DiWagner
SEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz SlovenijaSEEbiz Slovenija
ODLUKE
 
Sud naložio RTV-u da vrati smenjenog direktora Arežinu na posao
Autor/izvor: SEEbiz / Beta
Datum objave: 29.12.2017. - 12:05:25
NOVI SAD - Apelacioni sud u Novom Sadu naložio je Radio televiziji Vojvodine (RTV) da Slobodana Arežinu vrati na mesto direktora programa, a odluku Upravnog odbora RTV-a od 4. maja 2016. godine, kojom je Arežina smenjen, sud je poništio, navodi se u presudi u koju je agencija Beta imala uvid.

Arežina je u julu prošle godine tužio RTV jer je njegovo smenjivanje, kako je naveo, bilo u suprotnosti sa Zakonom o javnim medijskim servisima i odredbama statuta Javne medijske ustanove RTV.

Posle smenjivanja Arežine, ostavku su podneli generalni direktor RTV-a Srdjan Mihajlović i glavna i odgovorna urednica Prvog programa Televizije Novi Sad Marjana Jović.
Usledio je i talas smenjivanja u RTV-u, nakon čega su novinari i urednici pokrajinskog javnog servisa formirali Pokret Podrži RTV, koji je organizovao ulične proteste i razne akcije, s ciljem da ukaže na političku pozadinu tih smena.

Pokret Podrži RTV i danas je aktivan i zalaže se za slobodne javne servise u Srbiji.

Arežina je na funkciju programskog direktora izabran na javnom konkursu na četvorogodišnji mandat, a smenjen je nakon godinu dana.
Kako agencija Beta saznaje, Slobodana Arežinu su danas zvali sa RTV-a da mu uruče rešenje o imenovanju na mesto programskog direktora.